Placki z kaszy jaglanej w trzech odsłonach - idealne na śniadanie i przekąskę



Czy szybkie i łatwe w przygotowaniu oraz jednocześnie równie smaczne na miejscu jak i na wynos śniadanie istnieje? Oczywiście. Dziś podzielę się z Wami patentem, który pozwala mi zaoszczędzić sporo czasu w trakcie tygodnia roboczego. 

Przygotowuję zapas placków z kaszy jaglanej w czasie weekendu tak, by móc je wykorzystywać na różne sposoby w kolejnych dniach.

Do przygotowania placków potrzebowałam jedynie:

100g (jeden woreczek, masa przed ugotowanie) ugotowanej kaszy jaglanej
3 jajka

Mieszam składniki w tych proporcjach na jednolitą masę.
Oczywiście możecie dorzucić także Wasze ulubione dodatki, np. wiórki kokosowe, rodzynki lub nasiona chia. Niemniej jednak wersja bazowa daje później więcej możliwości w ciągu tygodnia. 

Przekładałam po łyżce masy na patelnię teflonową (można dodać kilka kropel oliwy) i formuje placki. Smażę z obu stron aż będą rumiane.

Z podanej ilości otrzymuję zwykle 14-15 placków. 


Placki sprawdzają się jako szybkie śniadanie w domu - alternatywa dla naleśników pancakes (przepis na naleśniki TUTAJ).


Z początku byłam zaskoczona, ale placki świetnie smakują także w wersji wytrawnej, na przykład z twarożkiem i ziołami.


Bardzo wygodną opcją na drugie śniadanie jest przełożenie placków dżemem lub powidłami. Łyżeczka smarowidła skleja dwa placki tak, że można po nie sięgnąć w każdej chwili.

Podobają się Wam takie proste rozwiązania?
Z czym jeszcze próbowaliście takich placków?
Podzielcie się w komentarzu.

Po więcej inspiracji zapraszam na Facebooka TUTAJ oraz Instagrama TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!

Copyright © 2014 my healthy style , Blogger