Woda może więcej! Co dodać do wody aby lepiej smakowała?


Lato niebawem zagości na kartkach kalendarza, choć już zadomowiło się za oknem. Wysokie temperatury wymagają odpowiedniego uzupełniania płynów. Dziennie powinniśmy wypisać ok 1,5-2 litrów wody, ale w gorące dni, czy podczas treningu, nie można zapomnieć o uzupełnieniu dodatkowych strat.

Pamiętaj, że z wodą możesz więcej!


Oczywiście najlepszym wyborem będzie woda mineralna. Wszelkie gotowe słodzone napoje to źródło cukru, a niejednokrotnie także szkodliwych konserwantów lub syntetycznych słodzików. Czysta woda może jednak znudzić się dość szybko, dlatego dziś przychodzę z pomysłem na jej urozmaicenie. 

Świeże owoce dodane do wody nadadzą jej delikatny posmak, a jeśli zamrozicie je wcześniej, mogą stanowić alternatywę dla kostek lodu. 

Woda z cytryną to już klasyk, ale spróbujcie poeksperymentować z każdym z owoców. 


Świetnym rozwiązaniem są truskawki.


Spróbujcie także owoców leśnych - jagód czy malin.


Poza cytryną idealnie sprawdzą się także inne cytrusy - grejfrut, pomarańcza lub kumkwat.


Nie zapominajcie o ziołach. Możemy wybrać na przykład miętę lub melisę.


Jeśli chcecie zadbać o swoje nawodnienie, a przy okazji poprawić swój metabolizm oraz wydolność fizyczną, zapraszam Was do dołączenia do wyzwania #30dnidoideau z wodą Id'eau. Na stronie producenta, a także na profilu Codziennie fit oraz Ervegan znajdziecie codzienne wyzwania, a także konkurs, w którym możecie wygrać atrakcyjne nagrody. Ja już dołączyłam do wyzwania!

 A Wy co jeszcze dodajecie do wody?
 Podzielcie się swoimi pomysłami i metodami w komentarzach!

Po więcej inspiracji zapraszam na Facebook'a TUTAJ i Ins
tagram TUTAJ.

źródło zdjęć: Pixabay.com

4 komentarze:

  1. U nas króluje mięta z pomarańczą, ale truskawki też się dobrze spisały. Ciekawy efekt dają płatki dzikiej róży albo mrożone pączki tejże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzikiej róży nie pomyślałam. Świetny pomysł!

      Usuń
  2. Super propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim unikajmy sztucznych słodzików i co najważniejsze gotowych produktów nafaszerowanych cukrem. Gaszenie pragnienia takimi napojami może mieć dla naszego organizmu bardzo przykre konsekwencje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!

Copyright © 2014 my healthy style , Blogger