Kokosanki bez cukru


Uwielbiam słodkości, choć jednocześnie staram się racjonalnie podchodzić do ilości cukru w mojej diecie. Z tego powodu wciąż staram się tworzyć nowe przepisy na zdrowsze odpowiedniki tradycyjnych słodyczy. W ten sposób powstały kokosanki o obniżonej zawartości cukru. Są bardzo proste w przygotowaniu i nie wymagają wielu składników, dzięki czemu możecie je przygotować w każdej chwili. 

Czytaj dalej »

Tygodniowy jadłospis 1800 kcal - idealne menu na wiosnę!


Każda okazja jest dobra, by zadbać nieco o to, co ląduje na naszych talerzach. Dotychczasowe jadłospisy, a jest ich już kilkanaście, były idealne dla odchudzających się. 
Dziś mam dla Was propozycję o nieco wyższej kaloryczności. Może być ona świetną propozycją dla osób mniej aktywnych. W przypadku tych bardziej ruchliwych, nadal stanowi racjonalny plan utraty wagi, zapewniając jednocześnie sporo energii do ćwiczeń. 
Przy każdym dniu oraz posiłku znajdziecie orientacyjną wartość kaloryczną oraz link do przepisu. Wykonanie większości potraw nie nastręcza trudności i każda zapracowana osoba spokojnie da sobie z nimi radę.

W najbliższym czasie zamierzam także przygotować dla Was jadłospisy w nieco bardziej skondensowanej formie, gotowej do wydruku - dajcie znać, czy interesuje Was taka opcja :)
Czytaj dalej »

Zupa krem z zielonego groszku


Mam dziś dla Was przepis na najprostszą zupę-krem świata. Sądzę, że składniki do niej znajdą się w każdej kuchni. Z pewnością niejednokrotnie uratuje Was w przypadku braku pomysłu i czasu na przygotowanie obiadu lub kolacji. Krem z zielonego groszku poleca się wszystkim zaganianym.

Czytaj dalej »

Kurczak paprykowo-ziołowy



Pieczony kurczak to zawsze dobry pomysł. TUTAJ znajdziecie przepis na prostego kurczaka miodowo-musztardowego. Dziś nieco inna wersja - kurczak paprykowo-ziołowy.

Czytaj dalej »
Copyright © 2014 my healthy style , Blogger