Pieczony łosoś


Łosoś to ryba, która nie wymaga wiele zachodu. Jego smak jest tak intensywny, że właściwie nie wymaga specjalnego doprawiania. Jeśli jeszcze nie próbowaliście przygotowywać łososia w domu zasłaniając się brakiem czasu lub umiejętności, chyba nie wiedzieliście jakie to proste. Zobaczcie sami!


Do przygotowania dwóch porcji potrzebowałam:

2 kawałki fileta łososia (ok 100g każdy)
odrobina soli
świeżo mielony pieprz 
cytryna
kilka kropli oliwy z oliwek


Przygotowanie:

1. Łososia myjemy i układamy na folii aluminiowej. Zawijamy nieco brzegi folii tak, by nie zalać tłuszczem całego piekarnika.

2. Ryba jest na tyle tłusta, że nie musimy dodawać tłuszczu. Ewentualnie można skropić rybę odrobiną oliwy z oliwek.


3. Przyprawiamy łososia solą i pieprzem.

4. Pieczemy przez ok. 15-20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni (tak by ryba ścięła się w środku).


5.  Tuż przed podaniem skrapiamy rybę sokiem wyciśniętym z cząstki cytryny.

Smacznego!

Chcecie być na bieżąco? Zapraszam po inspiracje na mój profil na Facebook'u TUTAJ oraz Instagramie TUTAJ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!

Copyright © 2014 my healthy style , Blogger