Pomysły na wiosenne jaglanki


Do pełni wiosny jeszcze chwila, więc musimy nieco poczekać na wysyp warzyw i owoców. Te dostępne obecnie w sklepach są przeważnie albo kosmicznie drogie, albo wątpliwej jakości, albo jedno i drugie. Coś jeść trzeba, a najlepiej żeby było to jeszcze zdrowe i zachęcająco wyglądało. Z tego powodu przygotowałam dla Was kilka pomysłów na jaglanki z owocami, które można obecnie dostać w sklepach w miarę przyzwoitej cenie i które (jako że część jest z importu) smakują tak, jak powinny.

Jaglanka szarlotka

Na nasze szczęście polskie jabłka są dostępne niemal cały rok. Starte i uprażone razem z cynamonem mogą stanowić świetny dodatek do porannej jaglanki.


Jaglanka z bananami

Paliwo sportowców, bogate w cukier, potas i błonnik, a do tego dostępne przez okrągły rok. Banany to zawsze najlepsza deska ratunku, gdy brakuje owoców. 

Jaglanka z mandarynkami

Moim zdaniem najbardziej awaryjne wyjście, choć połączenie bardzo słodkich mandarynek i jogurtu smakuje naprawdę dobrze.


Jaglanka z ananasem

Oczywiście polecam całe owoce, a nie wersję z puszki w słodkiej zalewie. Ananasy zawierają sporo cukru, ale znajdziemy w nich też bromelinę. Jest to mieszanka enzymów ułatwiający trawienie białek. Przypisuje się jej także działanie przeciwzapalne.


Jaglanka z suszonymi owocami

W razie totalnego braku pomysłów, zawsze warto przypomnieć sobie o suszonych owocach. W zależności od Waszych preferencji mogą to być rodzynki, żurawina, śliwki czy morele. Zawierają sporo błonnika i z powodzeniem osłodzą Wasze śniadanie.


Macie jeszcze jakieś pomysły? Podzielcie się nimi w komentarzach!

Chcecie być na bieżąco? Zapraszam po inspiracje na mój profil na Facebook'u TUTAJ oraz Instagramie TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!

Copyright © 2014 my healthy style , Blogger