Tygodniowe menu 1500 kcal - jadłospis i przepisy #11

Wy też odkładacie rozpoczęcie wszystkiego do poniedziałku? A może by tak złamać tą zasadę i zacząć w niedzielę? Pierwszy maja wypada w tym roku w niedzielę, więc to idealna okazja na nowy początek. Tym razem hasło "od poniedziałku się odchudzam" zdecydowanie straciło na ważności. Z tego względu przygotowałam dla Was kolejny jadłospis i to nie tylko na cały przyszły tydzień, ale i jutrzejszą niedzielę, czyli w sumie 8 dni 
Czytaj dalej »

Tort Tiramisu

Dziś przepis, który bardzo kojarzy mi się z wakacjami. Wszystko to z powodu pochodzenia tego deseru. Mowa o tiramisu - jednym z najbardziej znanych włoskich specjałów, który przerobiłam na tort. Przepis zdecydowanie nie należy to dietetycznych, dlatego ciąg dalszy czytacie na własną odpowiedzialność...

Czytaj dalej »

Wiosenna sałatka brokułowa

Dziś przepis na sałatkę, która będzie dobrym dodatkiem do obiadu, smaczną kolacją, a także idealnie sprawdzi się jako zawartość lunchbox'a. Proszę Państwa, oto sałatka brokułowa!


Czytaj dalej »

Moje plany treningowe na wiosnę i lato

Ostatnio relacjonowałam Wam sporo wydarzeń i zaliczonych wyzwań. W związku z tym nasuwa się pytanie... Co dalej?
Czytaj dalej »

7 kuchennych gadżetów, które ułatwiają mi życie

Zwykle pokazuje Wam efekty moich działań w kuchni. Rzadko kiedy widzicie jednak to, jak one powstają. Macie drobne przedmioty, które są niepozorne, ale bardzo ułatwiają życie? Ostatnio znalazłam kilka "lifehack'ów", dzięki którym już nic nie jest takie samo. Zastanawiam się teraz, jak wcześniej bez nich funkcjonowałam.

Dziś pora na 7 kuchennych gadżetów, które zdecydowanie ułatwiają mi życie. Wszystkie są wykonane z silikonu!

Czytaj dalej »

Mistrzostwa Polski Tańca Par IDO 2016 - mamy medale

Stało się! Mamy medale!
Wraz z formacją taneczną Akademii Promocji Tańca Lublin zdobyliśmy dwa srebra w Mistrzostwach Polski. Poza nami w reprezentacji APT występowały także: formacja dzieci (złoto!), pań, soliści oraz duet.

Jestem bardzo dumna z całej naszej grupy. Poza niebywałą okazją do nauki i zdobycia nowych umiejętności była to dla mnie przede wszystkim wielka przygoda.

Czytaj dalej »

Sałatka z wędzonym łososiem

Dziś przygotowałam dla Was bardzo prosty przepis na sałatkę z łososiem. Jej przygotowanie zajmuje zaledwie kilka minut, a w towarzystwie pieczywa może stanowić odrębny posiłek w domu lub w formie lunchbox'a.

Czytaj dalej »

Co dodaję do płatków i dlaczego? #2

Jakiś czas temu pisałam Wam o tym, co pojawia się w moich owsiankach. Wówczas, TUTAJ opisywałam źródła NNKT, które warto dorzucić do śniadania. Dziś kilka propozycji na owoce.


Wydaje mi się, że śliwki odwzajemniają moją miłość :) 

Czytaj dalej »

Czwarta Dycha do Maratonu - mój kolejny kamień milowy

To już drugi większy cel z kategorii “aktywność fizyczna”, jaki udało mi się zrealizować w tym roku! Wraz z początkiem nowego roku spisałam listę wyzwań, czy też postanowień do zrealizowania w ciągu następnych 366 dni.



Nie mogło wśród nich zabraknąć rzecz jasna punktów dotyczących biegania. Nie dzieliłam się z nikim tą listą na wszelki wypadek, gdyby wszystko szlag trafił. Tak już mam - jeśli nie mam mocnych podstaw, wolę nie afiszować się z mglistymi planami. Dziś mogę za to pochwalić się realizacją kolejnego z marzeń.
Czytaj dalej »

Lekka wiosenna zupa warzywna

Wiosna za oknem musiała znaleźć swoje odzwierciedlenie w mojej kuchni. Zupy kojarzą mi się raczej z zimą, lecz ich lżejsze wersje świetnie sprawdzają się także w cieplejsze dni. Postanowiłam zatem przygotować lekką zupę warzywną - kompromis pomiędzy rosołem a gęstym kremem warzywnym.

Czytaj dalej »

Tygodniowe menu 1500 kcal - jadłospis i przepisy - idealne dla zabieganych #10

Jak co tydzień przygotowałam dla Was jadłospis na 7 dni.
Idealnie sprawdzi się, jeśli chcecie wziąć udział w wiosennej metamorfozie, o której pisałam TUTAJ.

Przy każdym posiłku znajdziecie informacje o wartości energetycznej, a w przypadku większych potraw także odnośniki do przepisów.

Opisałam zalety planowania posiłków (TUTAJ) i zobowiązałam się do przygotowania dla Was przykładowych jadłospisów.

Jadłospisy są przygotowane dla diety 1500 kcal. To wartość dobra dla większości odchudzających się, lecz wszystko zależy od poziomu naszej aktywności. Wasze zapotrzebowanie możecie policzyć TUTAJ. Nadmienię tylko, że jeśli nie zaznaczono inaczej, podane przy posiłkach wartości kaloryczne oczywiście są orientacyjne i odnoszą się do porcji, a nie do całego zapasu przygotowanego według podlinkowanego przepisu.

Chcecie być na bieżąco?
Zapraszam Was do obserwowania za pośrednictwem

Instagrama TUTAJ

Facebooka TUTAJ
Czytaj dalej »

Kurczak curry z makaronem

Dziś przepis na lekkie danie, które nie wygląda, a smakuje. Lubicie kuchnię orientalną? Jeśli tak, to koniecznie musicie spróbować kurczaka curry z makaronem. To danie sprawdzi się zarówno jako obiad w domu, jak i zawartość lunchbox'a.


Czytaj dalej »

Półmaraton Warszawski 2016, czyli od marzeń do linii mety

Udało się! Przebiegłam półmaraton! 
Dla niektórych to żaden wyczyn, dla innych z kolei cel kompletnie poza zasięgiem możliwości. Dla mnie było to jednak ogromne marzenie, mobilizacja do pracy i sprawdzian. Ale od początku - jak wiadomo ścieżka do realizacji celów zwykle jest kręta i wyboista.



Czytaj dalej »

Dietetyczne fit babeczki z żurawiną

Dziś obiecany przepis na dietetyczne babeczki. Lubicie słodkości? Macie do wykorzystania przejrzałe banany? Wypróbujcie go koniecznie!

Czytaj dalej »
Copyright © 2014 my healthy style , Blogger