Wiosenna metamorfoza - ruch i dieta - dołącz do nas!

Nie podoba Ci się to, co widzisz w lustrze? Chcesz poprawić kondycję i zadbać o zdrowie? Brak Ci motywacji, systematyczności i wsparcia?
Zapraszam do wspólnej wiosennej metamorfozy!


Czytaj dalej »

Poświąteczny wiosenny detoks - przepisy na oczyszczające koktajle

Święta, święta i po świętach. Założę się, że wiele osób po tej hurtowej ilości jedzenia czuje się teraz bardzo ociężale. No bo jak tu odmówić skoro ktoś się napracował, jak nie skosztować ulubionego sernika czy jajek. Zawsze apeluję o zdrowy rozsądek i umiar, ale w całym tym świątecznym szaleństwie łatwo o nich zapomnieć. Każdy jest człowiekiem i to że Wielkanocnym symbolem jest zając nie oznacza, że tak jak on mamy przetrwać ten okres jedynie o liściu sałaty. 


No dobra stało się! 
Mazurki i inne pyszności wylewają nam się teraz uszami. Biorąc pod uwagę ilość cukru i odpoczynku, jakie towarzyszą w tym czasie, powinniśmy być pełni energii, a jest na odwrót. 
Jedzenie nadal zalega w brzuchu, a senność ogarnia nas po każdym posiłku? 
Trzeba działać! 
Dlatego przygotowałam dla Was dziś przepis na oczyszczające koktajle.
Czytaj dalej »

Kiełki - Z czym to się je? Czy warto?

Dziś dzielę się z Wami moimi zakupami. Mianowicie ostatnio kupiłam całkiem sporo różnego rodzaju sałat i kiełków, o których chcę Wam teraz przybliżyć nieco informacji.

Czytaj dalej »

Jak oceniać postępy w odchudzaniu?


Niezależnie od tego czy chcesz schudnąć, czy nie zamierzasz zmieniać niczego w swoim wyglądzie, od czasu do czasu warto sprawdzić, czy wszystko jest jak należy. Sama zwracam dużą uwagę na to, co dzieje się z moim ciałem, dlatego szukałam sposobu, jak oceniać zachodzące w nim przemiany w sposób jak najbardziej obiektywny. Często łapię się na tym, że wydaje mi się, że jestem niewiarygodnie spuchnięta, podczas gdy okazuje się, że to tylko moje złe samopoczucie i emocje.
Czytaj dalej »

Śniadania z jajem

Święta tuż tuż. Na naszych stołach z pewnością nie zabraknie jajek w niemal każdej formie. Jeśli pomimo tej mnogości nadal nie czujecie przesytu, przygotowałam dla Was pomysły na śniadania z jajem!


Czytaj dalej »

Ogarnij się - niezbędnik przy organizacji czasu i metamorfozie

Dziś mamy idealny moment na wprowadzenie zmian w swoim życiu. Niektórzy są bardziej a inni mniej zadowoleni z siebie i swojego życia. Przeważnie wynika to z tego, na co przeznaczają swój czas i jakie są tego efekty. Dlatego dziś przygotowałam dla Was niezbędnik organizacyjny - wszystkie narzędzia, których potrzebujecie do swojej metamorfozy. 
Krok po kroku!

Czytaj dalej »

Chilli con carne

Dziś przepis dla amatorów mięsa! Bardzo prosty w przygotowaniu przepis, który z pewnością posmakuje każdemu, kto lubi pikantne potrawy. Proszę Państwa, oto chilli con carne.


Czytaj dalej »

Tygodniowe menu 1500 kcal - jadłospis i przepisy - idealne dla zabieganych #9

Jak co tydzień przygotowałam dla Was jadłospis na 7 dni.
Przy każdym posiłku znajdziecie informacje o wartości energetycznej, a w przypadku większych potraw także odnośniki do przepisów.

Opisałam zalety planowania posiłków (TUTAJ) i zobowiązałam się do przygotowania dla Was przykładowych jadłospisów.

Jadłospisy są przygotowane dla diety 1500 kcal. To wartość dobra dla większości odchudzających się, lecz wszystko zależy od poziomu naszej aktywności. Wasze zapotrzebowanie możecie policzyć TUTAJ. Nadmienię tylko, że jeśli nie zaznaczono inaczej, podane przy posiłkach wartości kaloryczne są oczywiście orientacyjne i odnoszą się do porcji, a nie do całego zapasu przygotowanego według podlinkowanego przepisu. 

Zapraszam Was też do obserwowania za pośrednictwem

Instagrama

Facebooka
Czytaj dalej »

Pizza dla leniwych - dietetyczna i gotowa w 10 minut

Dziś przedstawię Wam przepis-eksperyment, który powstał z potrzeby chwili i okazał się strzałem w dziesiątkę. 
Chyba każdy lubi pizzę, ja kocham ją przeogromnie, dlatego w zazdrością patrzę na dostawców wchodzących razem ze mną do bloku i niosących gotowy przysmak komuś innemu. W takiej sytuacji nie ma co marudzić, a wykombinować coś jednocześnie smacznego i szybkiego. 


Wiadomo, po pracy mało kto ma ochotę na stanie i czekanie przez długi czas na cokolwiek do jedzenia. Doceniam gotowanie od podstaw i staram się przygotowywać wszystko bez użycia półproduktów, ale wtedy gdy mam na to czas. Domyślam się, że nie tylko ja cierpię na jego permanentny niedobór, dlatego moje przepisy czasem zawierają półprodukty i dzięki temu są możliwe do wykonania także dla tych, którzy w kuchni chcą spędzić niezbędne minimum czasu. 

Okazało się, że moja pizza dla leniwych była gotowa w czasie krótszym niż tym na dostarczenie gotowca z lokalu.
Czytaj dalej »

Jem zdrowo i nie chudnę! Najczęstsze błędy. Ile jeść, aby schudnąć?

Większość ludzi utożsamia zdrowe odżywianie z odchudzaniem. Chcąc zrzucić parę kilo zmieniają nawyki żywieniowe, zastępują niezdrowe produkty ich mądrymi zamiennikami. Często okazuje się, że męczą się z tym i popadają we frustrację, bo pomimo wysiłku i zmian, waga stoi w miejscu.


W takiej sytuacji możliwości są dwie.

Czytaj dalej »

Sernik wiedeński - lżejsza wersja

Uwielbiam sernik, zresztą kto nie lubi? Z doświadczenia wiem, że upieczenie całej blachy rzadko kiedy kończy się na skosztowaniu jednego kawałka. Z tego względu postanowiłam poeksperymentować nieco w kuchni i przygotowałam odchudzony sernik wiedeński. Znając moją miłość do wszystkiego, co słodkie przechytrzyłam samą siebie używając kilku małych foremek.


Czytaj dalej »

Jak stworzyć własny plan treningowy? Wskazówki krok po kroku

Wiele osób z początkiem wiosny chce rozpocząć lub wrócić do aktywności. Wiadomo, że chwilowy zryw to żadna sztuka. Nie ma lepszego sposobu na systematyczność i mobilizację niż plan.

Dziś zebrałam dla Was instrukcje krok po kroku jak zaplanować swoje treningi.

Czytaj dalej »
Copyright © 2014 my healthy style , Blogger