Owsianka o smaku szarlotki - lżejsza alternatywa dla ciasta

Marzycie o szarlotce z kruszonką? Nie znam chyba osoby, która by jej nie uwielbiała. Od ciastka raz na jakiś czas nikt jeszcze nie umarł, ale jak przemycić ją do codziennego jadłospisu bez szoku dla wagi? Jest i na to rozwiązanie. Owsianka o smaku szarlotki. Wiadomo, że nie zastąpi ciasta w stu procentach, ale stanowi dużo lżejszą alternatywę dla niego.



Do przygotowania jednej porcji używam:

- 5 łyżek płatków owsianych
- 250ml mleka sojowego lub kokosowego
- pół dużego lub całe małe jabłko
- szczypta cynamonu
- pół łyżeczki miodu


Wykonanie nie jest trudne:

1. Gotujemy owsiankę na mleku.

2. Gdy całość nieco zgęstnieje, dodajemy starte jabłko.

3. Na koniec dorzucamy cynamon oraz miód. Idealnie sprawdzi się też dodatek wiórków kokosowych.

Gotowe!

Co powiecie na taki eksperyment?

Chcecie być na bieżąco?
Zapraszam Was do obserwowania za pośrednictwem

Instagrama TUTAJ

Facebooka TUTAJ

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię wersję z jabłkiem, jak chyba każdą wersję owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też swego czasu bardzo chętnie jadałam szarlotkową owsiankę.

    OdpowiedzUsuń
  3. proste, a jakie smakowite :) akurat mam duzo jabłek w domu, więc chyba wykorzystam na weekendowe śniadanie;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!

Copyright © 2014 my healthy style , Blogger