Pasta z wędzonej makreli

Ostatnimi czasy większość moich śniadań to ciepłe owsianki. Nie lubię popadać w rutynę w kuchni, więc postanowiłam nieco przełamać moje śniadaniowe menu. Dziś kanapki z pastą z wędzonej makreli



Sama ryba jest bardzo zdrowa - bogata w kwasy omega.



Do przygotowania potrzebowałam:


  • 150g wędzonej makreli (masa po zdjęciu skóry i wyjęciu ości)
  • 150g twarogu (właściwie lepszy byłby serek homogenizowany, lecz dostosowałam przepis pod aktualna zawartość mojej lodówki)
  • Szczypiorek
  • Sól, pieprz

  


Przygotowanie jest bardzo proste:

  1. Zdejmujemy z ryby skórę i wyjmujemy ości. Niestety ten etap pracy trwa najdłużej.
  2. Tak przygotowaną makrelę ucieramy razem z serem.
  3. Na koniec dodajemy szczypiorek i przyprawy.



Gotowe!

Pasta świetnie sprawdza się jako dodatek do pieczywa zarówno na śniadanie, jak i kolację.


Chcecie być na bieżąco z tym co dzieje się w mojej kuchni, siłowni i nie tylko? Zapraszam do polubienia strony na Facebooku
TUTAJ

2 komentarze:

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!

Copyright © 2014 my healthy style , Blogger