Koktajl truskawkowo-bananowy z otrębami


Niedawno udało mi się odzyskać mój blender. Od tego czasu robię koktajle tak często, jak tylko się da i ze wszystkiego, co da się włożyć do urządzenia. Póki co dziś bardzo prosty przepis na koktajl truskawkowo-bananowy. To bomba zdrowotna, ponieważ truskawki są bogate w witaminę C, banany w potas, zaś otręby to źródło błonnika.

Do przyrządzenia 2-3 porcji potrzebujemy:
(proporcje są intuicyjne, każdy może je zmienić wedle smaku)

200 g truskawek
jeden banan
łyżkę otrębów (ja użyłam owsianych)
300 ml mleka krowiego lub sojowego, jogurtu lub maślanki (jeśli chcecie zmniejszyć kaloryczność koktajlu użyjcie wody mineralnej)

Przygotowanie jest banalnie proste:

1. Umyte owoce wkładamy do blendera, banana dzielimy na części.

2. Dodajemy pozostałe składniki, można dolać ok. 200 ml wody.

3. Rozdrabniamy przy pomocy blendera na jednolitą masę.

Gotowe!

A jak u Was? Lubicie koktajle czy preferujecie same owoce?

Chcecie być na bieżąco? Zapraszam do polubienia mojego profilu na:
Facebooku (TUTAJ)
oraz
Instagramie (TUTAJ)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przynam szczerze, że sama przekonałam się do nich niedawno :)

      Usuń
  2. Koktajle lubię, aczkolwiek w tych z bananem, obojętnie, co bym tam nie wrzuciła, zawsze najbardziej czuję smak samego banana, nawet jeśli dodam go w małej ilości. I nieco mi to przeszkadza... Więc chyba ograniczę się do spożywania bananów osobno, zaś koktajle będę robić z czego innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie z bananami mam podobnie, aczkolwiek są dobre jako baza, gdy chcemy pominąć mleko.

      Usuń
    2. W sumie z bananami mam podobnie, aczkolwiek są dobre jako baza, gdy chcemy pominąć mleko.

      Usuń
  3. Uwielbiam owoce i warzywa, nie mogłabym bez tego żyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię koktajle, jednak zwykle wolę zjeść owoce całe lub pokrojone - gryząc bardziej się nasycam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię koktajle i smoothie, ale w sumie rzadko je piję. Albo mi się nie chce blendować, albo nie mam składników :). Ostatnio piłam chyba koktajl z bananem i kakao na mleku sojowym. Wrzuciłam jeszcze płatki owsiane i był super po treningu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla mnie nagroda i mobilizacja do dalszego pisania. Dzielcie się swoimi wrażeniami i przemyśleniami, chętnie wysłucham też Waszych uwag i sugestii, to miejsce tworzę dla Was!

Copyright © 2014 my healthy style , Blogger